Het begin

Vandaag de eerste blog. Is wel spannend.Hoop zo het een en ander te vertellen aan mijn vrienden en familie.

Deze week zijn ik (yvette) en Marco begonnen met de lijn tenminste we doen poging tot.

We proberen zo weinig mogelijk koolhydraten te eten. Dat betekent dat we geen brood,aardappelen, rijst en pasta mogen eten.Als ontbijt eten we gebakken spek met eieren, dat gaat goed vult goed en je hebt echt geen honger, wel zonder brood natuurlijk.Tussen de middag vleeswaren zonder brood of komkommer en een lekkere salade is ook goed te doen.

Je mag betreft vlees en vis alles eten, groente ook en salade, zelfs mayonaise.

Alleen geen suiker en prik limonade.

Sjoerd en Lobke vinden het niet erg ,die houden toch niet van aardappelen avonds.

Het is nu de derde dag en moet zeggen valt niet tegen, ik heb alleen last van te weinig suikers en krijg ik vlekken voor mijn ogen met als gevolg dat ik soms een beetje smokkel om wat suikers naar binnen te krijgen maar houd me wel aan de grote regels.

Reactie schrijven

Commentaren: 1
  • #1

    astrid (dinsdag, 01 mei 2012 15:32)

    Ik heb er ook een keer gegeten ja ik kwam thuis en mijn kleren paste niet meer
    dus geen dokter frank maar dokter oetker