Na drie dagen geen internet zijn we er weer

Maandag 2 juli 2012,

Vandaag gaat terry met ons naar blue mountain, dat is een skigebied en in de zomer is daar veel survival en ze gaan met de skilift naar boven, tussen de wagons zit een rek voor de mountainbikes en dan rijden ze weer naar beneden op de mountainbike. Wij hebben gewandeld tussen de rotsen en gerodeld op zo’n baan net als in Valkenburg maar dan iets heftiger.

Tijdens de wandeling kon je kiezen tussen de trap en over de rotsen, natuurlijk gingen we over de rotsen, we kwamen aan bij een zeer nauwe spleet en Sjoerd ging er door heen Lobke durfde niet en Marco ging niet die was iets te breed. We moesten toen terug lopen en toch maar over de trap.

Het was erg lekker in het bos en de schaduw want we waren goed verbrand op het strand de dag ervoor.

Avonds lekker buiten gegeten en toen heerlijk buiten gezeten bij het vuur en marshmallows in het vuur . Dat was heerlijk zoet. Ze pakken dan twee koekjes een stuk chocolade en dan de warme marshmallow ertussen , heerlijk was dat.

Dinsdag morgen alle spullen weer verzameld en afscheid moeten nemen van deze fantastische lieve familie.

We gingen op pad en hebben onderweg getankt bij een Nederlands gezin dat geëmigreerd is naar canada en even nederlands met ze gepraat. De rit duurde zo’n 4 uur richting paul en patricia.

Ze hebben een vakantiehuis aan een klein meer met prachtig uitzicht. Het is er zeer rustig. De eerste nacht is er een racoon op visite geweest ,heb de afdruk gefotograveerd.

De andere twee dagne hebben we bergen beklommen over de rotsen, zijn langs watervallen gewandeld en hebben het plaatsje dorset bezocht.

Sjoers is nog wezen vissen met paul en Marco en vond het erg leuk omdat ze snel beet hadden iedere keer. Ze hadden er ook een badkamer maar ze zeiden het is hetzelfde water als wat uit het meer komt dus we douchen in het meer , nou wij ook dan maar.

Vrijdag zijn we naar joannne gereden en dat was zo'n 2 uur rijden. Onderweg heb ik ook la een stuk gereden met de automaat en dat ging erg goed.

We werden zeer hartelijk ontvangen en het is een prachtig huis met eigen zwembad en boten. Hebben gezellig bijgepraat en gezwommen na het avondeten zijn we gaan varen met ondergaande zon, het was heerlijk.

Vandaag Zaterdag hebben we bij de oudste broer Adrian een kleine reunie met meerdere ooms en tantes en neven en nichten. Vandaag regent het maar het zal vanmiddag opklaren en de zon weer gaan schijnen.

Reactie schrijven

Commentaren: 8
  • #1

astrid (zaterdag, 07 juli 2012 17:45)

Nou duper leuke fotos en ja het is er geweldig he
    die heerlijke marshmallos met chocolade ja ik ken het allemaal.
    Nou geniet nog maar verder bij joan want ook daar is het super,en laat ze de groeten doen aan de pastoor hahahaahh leuk verhaal
    Groetjesssss

• #2

oma (zondag, 08 juli 2012 09:56)

hello wat maken jullie een geweldige vacantie bij zulke lieve mensen en ook zo gastvrij en wat een geweldige ervaring sjoerd in die nauwe door gang jammer dat papa te breed was en gevist ook op gegeten, nu regent het hier ook maar fijne temperatuur prachtige fotos en vond lobke het ook leuk onthoud het recept van die marshmallos kunnen we het hier ook proberen nu tot schrijvers groetjes

• #3

astrid (zondag, 08 juli 2012 11:23)

De vakantie van je leven he
    en het weer super nou hier ook het regent niet normaal

• #4

oma (zondag, 08 juli 2012 11:23)

kees en naantje was ik gisteren en go yvonne heb je al iets gehoord van marco en yvette wat we hebben nog geen berichtje gehad dus bij deze stuur een smsje groetjes

• #5

Ma vreugde (zondag, 08 juli 2012 15:21)

ons astrid is bij mij en leer hoe ik jullie moet mailen
    en
    het is gelukt doe ik het van de week zelf
    goetjes

• #6

oma (maandag, 09 juli 2012 10:34)

sjoerd en lobke wat zitten julie netjes aan de school bankenensjoerd wat staat die indiaanentooi je leuk lobke was het rodelen ook leuk groetjes oma

• #7

ma vreugde (woensdag, 11 juli 2012 09:22)

ik heb nog geen fotos gezien dat je zij dat je er gisteren er op had gezet wel de foto van yvette en joanne groetjes uit het zonnige nederland het is hier windkracht 9 ha ha

• #8

Annemiek (zaterdag, 14 juli 2012 14:10)

Wat een heeeeerlijk leven. Wat een mooie vakantie. Geniet er maar van. Hier is de herfstvakantie begonnen en ik zit aan de boerenkool met worst haha.......