In washington

Vandaag aangekomen in Washington met natuurlijk een stop om nog even te winkelen.

De mannen allebei een mooi nieuw horloge gekocht.

Het was vandaag erg warm zo'n 40 graden en nu is het negen uur in de avond en het is nog 33 graden dus een lekkere airco op de kamer.

We hebben een zeer luxe hotel nml. het Hyatt met buitenzwembad en ruime zit op de kamer(zie Foto's). 

Gisteren in New York was het ook zo warm en dat kost veel energie.Brooklyn bekeken met de toeristenbus.Nog wat gewinkeld, ik kan ondertussen geen winkel meer zien!!!

Maar Marco en de kinderen vinden het geweldig!!

Morgen naar het witte huis en de memorials, ben benieuwd.

Avonds naar een collega van Marco die hier in Washington woont.

Onderweg kwamen we nog politie tegen en het was net of ik naar de dukes of hazard zat te kijken, die kleren, net als in die serie, helaas te laat voor foto maar hoop ze morgen nog te zien, het was zo'n beige broek met beige hoed op.

 

Reactie schrijven

Commentaren: 5
  • #1

    ma vreugde (woensdag, 18 juli 2012 08:22)

    weer een hoop gekocht het is ook je laatste kans
    het hotel is ook mooi gr

  • #2

    oma (woensdag, 18 juli 2012 23:24)

    wij zijn ook weer terug maar we hebben niet zulk mooi weer gehad als jullie ik had bijna een roeiboot gekocht konden we vared bootscappen doen maar kijk uitnaar om jullie weer tezien sjoerd is alles ope lobke ook nog iets gekocht nu tot gauw prachtig hotel gr

  • #3

    oma (woensdag, 18 juli 2012 23:26)

    sorrie voor de fouten

  • #4

    oma (woensdag, 18 juli 2012 23:30)

    hier is het 16 gradendus iets anders van temperatuur nu ga ik koffie drinken

  • #5

    astrid (donderdag, 19 juli 2012 22:07)

    nou nog even en dan weer thuis he
    en gelukkig jullie nemen het mooie weer mee naar hier
    ik ben benieuwd naar al de verhalen
    groetjes en geniet nog ff maar he
    ( o ja lobke mag ik jou ugs lenen van de winter hahah)