Echte Brabo's in de Jungle...

Het is dan zover, Vanochtend moesten we weer vroeg uit de veren. We werden gewekt met Roy Donders en Bam Bam. We moesten vliegensvlug ontbijten en met het ontbijt tussen de tanden de taxi in. Helaas paste de koffers er niet bij.. Deze werden los op de taxi gemonteerd. Om 09.50 ging onze vlucht. We waren natuurlijk weer veel te vroeg. Waardoor we moesten wachten in de vriescel van Bangkok. Na 45 minuten vliegen kwamen we aan in Surat Thani. Na deze super vlucht mochten we in ons privebusje naar de haven. Deze busrit duurde zo'n 1,5 uur. Maar er zat weer een addertje onder het gras. We moesten nog 1 uur in een bootje naar het onbewoonde eiland. Na zo'n 3,5 uur gereisd te hebben waren we eindelijk op onze bestemming. We kregen snel een bord rijst onder onze neus gegooid. Deze moesten we binnen een half uur opeten. We gingen gelijk op excursie. Na weer een kwartier in een bootje te hebben gezeten. Kwamen we bij DE waterval van Thailand. Deze gingen we met een Thaikenees beklimmen. Op de terugweg gingen we nog even langs een grot. We gingen niet door deze grot lopen. We gingen door de grot zwemmen. Yvette bleef lekker in het bootje zitten. Bij terugkomst kregen we ons huisje toegewezen. In dit huisje was: 1 matras en een klamboe. Hier moeten we het mee doen. Na lekker gegeten te hebben gingen we nog even kaarten om vervolgens lekker onze ogen te sluiten. Tot morgen

Reactie schrijven

Commentaren: 3
  • #1

Oma vreugde (zaterdag, 19 juli 2014 08:10)

Wat een mooie fotos weer geweldig om te zien dikke knuffel aan allemaal

• #2

Zus (zaterdag, 19 juli 2014 10:27)

Nou ziet er weer top uit hoor
    Geniet ervan brabos

• #3

Karina (zondag, 20 juli 2014 22:31)

Mooie foto's weer moesten jullie nou met zijn 4en op 1 matras liggen ? Hopelijk was de nacht niet te warm ;)