Maandag

Na gisteren naar bed te zijn gegaan, ging de telefoon. Sjoerd belde dat Sanne niet lekker was. Marco ging kijken en er was iets niet goed gevallen, ze had geen koorts. Marco twee paracetamols gegeven maar die kwamen er weer uit. Toen isze wel lekker in slaap gevallen en een goede nacht gehad. Ik heb echter niet meer geslapen bang dat ik de telefoon niet zou horen als ze nog een keer zouden bellen. Dat halen we overdag dan wel in. Weer lekker vroeg aan het ontbijt, dan is het nog niet zo druk en ons plekje bij de boom aan het strand hadden we dan ook weer. 
Sanne kwam ook weer aan met Sjoerd en het ging wel, beetje last van haar buik dus rustig aan vandaag met eten.

Vandaag opnieuw met de catamaran op pad nu met Yvette. Na 10 minuten waren we gestrand in een zwemmersgedeelte van een resort naast ons gelegen, dit was niet de bedoeling en werden verzocht te verdwijnen maar de catamaran dacht daar anders over, daar was geen beweging meer in te krijgen. Na wat hulp konden we onze reis weer hervatten, Yvette had inmiddels minder vertrouwen in de schipper "Cobus the Sailerman" en wilde terug... Cobus wilde wel nog wat varen en ging alleen verder. Op een gegeven moment wilde ik draaien maar kapzeisde mijn catamaran, daar lag ik... Een moterboot in de buurt kwam hulp bieden en legde uit hoe ik hem weer recht kreeg, nog effe erop klauteren (altijd handig met zo'n dik zwemvest) en ik kon mijn avontuur hervatten... s'midags opnieuw met dat ding op pad maar nu met Sanne en jawel hoor hetzelfde gebeurde als je de zeilen niet laat vieren dan gaat hij om, we lagen er samen naast, maar Cobus heeft ervaring en in een mum van tijd stond hij weer recht... Terug naar de kust effe een tukkie doen want het wordt een latertje vandaag, we hebben een Beachparty op het strand, tot morgen!

Reactie schrijven

Commentaren: 4
  • #1

    Wil (dinsdag, 03 mei 2016 18:40)

    Cobus the Sailorman word kwiebes de Sailorman dus.
    Geniet ervan

  • #2

    oma (dinsdag, 03 mei 2016 20:34)

    zo dat is niet leuk voor sanne maar hoop toch dat ze weer opgeknapt is zou jammer zijn maar jullie zijn toch wel voorzichtig Cobus de Sailorman maar dat zal heus wel we lezen dat jullie het goed naar de zin hebben vele knuffels poot van hannes ligt heerlijk te slapen bij mijn voeten verplicht zitten groetjes

  • #3

    oma (woensdag, 04 mei 2016 11:32)

    goede morgenhoop weer een fijne zonnige dag vandaag geen markt dus geen kaas en morgen hemelvaart dag en denk ik ook geen markt veel plezier

  • #4

    vreugde (vrijdag, 06 mei 2016 16:50)

    Marco lekker met je drankje in het bad ,maar je kijkt er zo benauwd bij zit je ondertussen te poepen, gr jaloerse tante riet